Внимание! Съгласно Европейската директива 1999/44 СЕ правната гаранция за закупеният от Вас продукт е 2 години. Този гаранционен срок започва да тече от датата на покупката, удостоверена с фактура/ касова бележка и е валиден при попълнена гаранционна карта с печат и подпис. Непопълнени гаранционни карти не се приемат!
С цел да се избегнат всякакви недоразумения, моля прочетете внимателно условията преди да се свържете с нас.
II. Гаранционни условия
Независимо от търговската гаранция, Мезонет ЕООД отговаря за липсата на съответствие на закупения продукт с договора за продажба съгласно ЗЗП. Гаранцията се отнася за дефекти, възникнали в процеса на нормална експлоатация през гаранционния период, поради човешка грешка в процеса на изработка на продукта или поради некачествени материали и компоненти. Гаранцията е валидна само, ако закупеният продукт е използван и поддържан съгласно условията, приложени към настоящите гаранционни условия. Когато се предявява рекламация, трябва да се представи гаранционната карта и оригиналната фактура и/ или касовата бележка като доказателство за покупката. Рекламацията се извършва при търговеца, от когото сте закупили продукта.
II .1. Гаранцията е валидна в следните случаи:
- Несъответствие с обявената търговска марка;
- Дефект в стъкло, порцелан, неръждаема стомана, съгласно регламентът за такъв на производителя;
- Дефект в тъканта;
- Нехомугенност на цвят;
С ползването на нашите гаранционни условия започналият при покупката гаранционен период не се прекъсва с изключение на времето, необходимо за постигане на споразумение или извършване на евентуална поправка на матрака като това не води до удължаване на гаранционния срок.
Продуктът се поправя или заменя в рамките на 30 календарни дни след писмено потвърждение от страна на клиента за предложения начин на удовлетворяване на рекламацията.
II . 2. Гаранцията не е валидна в следните случаи:
- Отклонения в размера по-малки или равни от 3%
- Експлоатационна деформация на текстила (скъсани конци на капитонажа или борда, петна по текстила, изместване на борда и др.)
- Дефекти, възникнали в следствие на външно влияние и механични повреди (скъсване, срязване, изгаряне, продупчване, външно влияние и др.);
- Увреждане на продукта в резултат на лоша поддръжка, немарлива употреба или по друг начин както и повреди, причинени от домашни любимци;
- Опит за поправка от неоторизирани лица;
- Когато клиентът не е в състояние да предостави документи за покупката - касов бон/ фактура, и гаранционна карта с подпис и печат. Гаранцията отпада и при опит за поправка или промени във фактурата и / или гаранционната карта.
- Счупване на продукта или част от него, след употреба, при положение че при доставка, продуктът е с ненарушена цялост, в добър търговски вид, което е подтвърдено с подпис при получаване
- Миене в съдомиялна машина, при инструкция да не се използва съдомиялна машина (моля ако нямата инструкция, обадете се и се консултирайте, дали поръчаният от вас продукт може да се мие в съдомиялна машина)
- Миене и употреба върху порцеланови, стъклени продукти и продукти от неръждаема стомана, с абразивни или силно агресивни преппарати
Оставяне в съдомиялна машина на прибори за хранене от неръждаема стомана за период от време по-дълъг от 12 часа
Груба и агресивна употреба на порцелан, стъкло, кристално стъкло с ножове и остри предмети, които магат на наранят, надраскат или счупят финните изделия - Почистване на продукта с абразивни или неподходящи за целта химически препарати;
II. 4. Разопакована стока със сгрешен по-вина на клиент поръчан артикул, размер или цвят, не подлежи на замяна.
II. 5. Мезонет ЕООД не поема отговорности или препоръки към физическо и здравословно състояние.
С осъществяване на покупката Потребителят приема и се съгласява с настоящите УСЛОВИЯ НА ГАРАНЦИЯТА, които са му предоставени.
Моля пазете Вашата гаранционна карта! Тя не подлежи на преиздаване.